Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

25 Aralık 2012

süpernova ile yaşamaya alışmak..:)))

Yakınlarınızda olan bir yıldızın her an patlama olasılığı olduğunu bilmenizden ötürü bununla yaşamaya alışmak,hayır deprem gibi de değil...İstediginiz kadar önlem alın işin kurtuluşu yok.Mesela bakın:
süpernova degil bina öldürür...
oldu mu?
hayır.....
Yazın en parlak yıldızı olan arcturus'un mavi dev olmasından mütevellit durum,her an patlama ihtimalinin yüksek olmasının bünyede sebep olduğu tedirginliği aşmaya çalışma hali. (süpernova öldürmez gama ışını patlamasi öldürür) yok yani aslında süpernova da yeteri kadar yakında olursa öldürür de en azından bizim için tehlike arzedecek nova adaylarını biliyoruz.Oysa tepemize ne zaman bir "gamma burst" faciasi geleceğini bilmiyoruz.Üstelik yakınımızda süpernova olsa direkt gideriz,acı çekmeden.Ama gamma burst olursa sürünürüz valla.Sıkıysa gamma burst tehlikesiyle yaşamaya alışın.
Bir de global killer vardi,göktaşı ona nooldu sahi?

Haaa unutmadan marduku da unutmayin.Şunun şurasında şehadet getirmek icin 6 senemiz kaldı.

Süpernova tehlikesiyle yüzleşmeyi çok ciddi bir kayıp tehlikesi olarak algılarsak sırasıyla 3 tepki vereceğiz

1- inkar: - hüseyin abi süpernova geliyomuş duydunmu ağzımıza sıccakmış
- siktir ordan
-abi valla nasa açıkladı falan filan
- bok yemiş onlarda,yok öyle bişey atmasyon bunlar yenge nasıl?

2- öfke ve neden arayışı : -hüseyin abi süpernova geliyomuş duydunmu ağzımıza sıççakmış
- biliyorum timur biliyorum ama a.q. neden ben diye soruyorum hep
- abi süpernova bu,sana gelmiyo ki bitek
- timur asabımı bozma benim zaten tepemin tası atmış,ayrıca ne biçim tanrı bu neden
engel olmuyor görmüyor mu süper novayı ah ulan ah nerede bu astral seyahat nerede
bu global ısınma.bu arada bi arjantin daha lütfen
- abi ben kabullendim artık gelirse gelsin

3- supernova ile yaşamaya alışmak: -huseyin abi supo geliyo haftaya biliyosun di mi
- gelsin a.q. biz yengenle cız bız köfteleri hazırladık, patlıcan filan aldık harı geçince gömeriz diye aşşağı sokakta da bizim kamiller taklit gözlük satıyo ondan da aldık naapalım timur. yenge nasıl sen nasılsın


hepimiz bir süpernovanın külleri değil miyiz,,,,,

0 Comments: