Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

25 Aralık 2012

Birisinin eksikliğini duyuyorum, ötekinin fazlalığını. Eksik olan gelip boşluğunu doldurmuyor, fazla olan gidip yerini boşaltmıyor. İkisinin arasında kötü, sevimsiz bir yerdeyim…


Anladım ki bu güne kadar anladığım herşey; 
aslında hiç birşeyin toplamıydı..!


Gönül Kimi severse Aşk onda güzeldir....



Özlüyorum..!
Dokunamadığım, Dokunduğum Zamanda Doyamadığım Yüzünü, Tutamadığım, Tuttuğum Zamanda Bırakamadığım Ellerini Özlüyorum. Hergün Daha Fazla İstiyorum Seni Yanımda, Duygularımda Dolaş İstiyorum. Anlatamıyorum Çoğu Zaman, Susuyorum.


Farzet ki sendeyim, dilindeki kelime, yüreğindeki cümleyim.
Gittiğin her yere gelirim, sen yorulduğunda yorulurum,
Bütün gece başucunda bekler, rüyalarında gezerim senin...
Eğer istersen sen, bu gece yalnızca gözlerin olurum.
İçinde seyrettiğin çığlıklardan biri, bozkır düşmüş bulutların hepsi,
her kaybettiğinden kazandığın, her kaçtığında geldiğin, seni sen yapan gülümseyişin olurum…



Hoştur bana senden gelen,
Ya gonca gül, yahut diken
Ya hayattır yahut kefen,
Nârın da hoş, nurun da hoş,
Kahrın da hoş, lütfun da hoş.

Oysa biz yalnızlık nedir bilmedik hiç;
Aklımızda Yâr,
Gönlümüzde Allah var...
.



Yitirdiğim düşlerin ardındaym bugün. Nerede başlayıp, nerede biticeğini bilmediğim bir çocuk misali yüreğim!
Dünlerimi istemiyorum, yarınlardan bişey beklemiyorum .. Okyanus üzerinde rotasını şaşırmş bir gemi misali yol aldm gidiyorum !
Elbet birgün kara göründü diye sesleneceğim günü bekliyorum gelmeyen umut kırıntılarıyla..!




Yüreğimde katran karası sevdanın yaktığı kor ile bi mecal kalmış umut kırıntıları ile sana sesleniyorum:
Ey Yar..!
Sevdan yüreğime, hasretin canıma, vuslatın ömrüme bedel olsada, sen benim sabrımın sonu, aklımın yolusun.....



Şimdi ben sana 'Ş.K.A' diye 3 harf versem; sen 'AŞK' yapayım derken 'KAŞ' çıkartırsın '' HARF'ler yetmedi anlaşılmama; bari Hâl'den anla..!


Senden yana olanın da, Sana karşı olanın da bir değeri yok;
Seni anlamadıkça...



En iç, en içten, en içteki sesine bile aykırı düşebilir mi kişi?
Düşer..


Gökyüzünün mavisini sevsen, denizlerin mavisine haksızlık edersin. Denizleri sevsen, gökyüzüne…
İkisini aynı anda sevmene olanak tanımaz bu hayat.
Ama sen, yine de sev...
Boğazında ki düğümleri yine sevdikçe çözeceksin...


Siz birine aşık olursunuz.Bu rutin bir cümledir.Ve kader sizi şanslı kişi seçer,birlikte olursunuz. Hatta el ele tutuşursunuz, sevişirsiniz belki de o artık sizin kapılar ardında yaşadığınız bir olgudur. Birlikte aynı sigarayı paylaştığınız, yirmi metrekarelik odada aynı havayı soluduğunuz bile olur. Hatta abartır doğmamış çocuğunuza ortak bir isim bile bulursunuz. Sonra kader sizi siktir eder. Evet evet siktir eder sizi. Piç olursunuz, piç kalırsınız. Annenizi kaybetmiş gibi olursunuz. Sigaranız bitmiş gibi olursunuz. İnancınızı yitirmiş gibi olursunuz. Siz boktan olan her şey olursunuz ama mutlu olamazsınız. Çünkü mutsuzluk sizin başrol olduğunuz o filmin ana temasıdır. Siz mutsuz olmak için doğmuşsunuzdur. Doğunca bile sırf siz ağlayın diye kıçınıza okkalı bir tokat atarlar. Hayatınıza insanlar girer. Hayatınızı sikerler ya da hayatınızı bir düzene sokarlar. Ya da hali hazırdaki düzeninize sokarlar. Neyse, durum şu; biz aslında boktan bir yolun içinde mutlu olmak için kıçını yırtan bir kaç iyi adamız. Mutlu olmayacağız belki ama ağlamamak için biraz daha direneceğiz.


beynimin içinde uçuşan kelimeleri bir araya getirebilseydim eğer , birazda seni anlatacaktım bu gece , önce ki gece , sonra ki gece... olmuyorsa eğer vardır elbet alfabenin de bir bildiği deyip susuyorum.


kalmak..
kaldığım yerde başladım..
başladığım yerde kaldım
hayat beni öyle bir yerde terk etti ki
kalkamadım....
.


Kimi Seversen Sev, Nasıl Seversen Sev, Unutmaki ßilinmeyecek Değerin. Ne Yaptığın Yada Nasıl Yaptığın Değil, Yapamadıklarınla Sorgulanacaksın.. Yıllarca Döktüğün Gözyaşına ßakmadan ßelki ßi an Yaşadığın Tebessüm ßatacak ßirilerine. Nasıllar Sorulmadan Nedenlerle Yargılanacaksın,Ağlayacaksın.. Ağlamak İstemiyorsan eğer ; Kimsede Müebbet Kalmayacaksın..!

                

0 Comments: