Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

25 Aralık 2012

Hani bazı anlar vardır; insanın nefesi kesilir soluksuz kalır, kalbi hızlı hızlı atar. İşte biz buna aşk dedik yardım etmedik, adam öldü.

“Şaka yapmıştım” diye birşey yoktur, gerçeği söyleyecek cesaretim yokta kılıf uydurdum vardır...  

 Yılan'ın ne kadar masum, Kurd'un ne kadar suçsuz, Çakal'ın Çakal olmadığını Anlarsın...
iki Yüzlü İnsanları Görünce..


Kızın biri yazmış;
"ben çayı 2 şekerLi içiyorum. neden mi? çünkü birLikte erisinLer.." diye.
Bizde haLay çeksinLer diye 25 şekerLi içiyoruz amk. . .

Klozetin içine tuvalet kağıdı attıktan sonra sifonu çekersiniz de o su bi' yükselir ya, insan acayip heyecanlanıyor o zaman su taşacak diye...

Ayaklarınız üşüyodur ve çoraplarla yatarsınız. Yaklaşık yarım saat sonra ayaklarınızın üşümesi kesilir, ısınmaya başlar. Akabinde o dayanılmaz tatlı kaşıntılar..

Pijamasını yere doğru çıkardıktan sonra ayağıyla yukarı fırlatıp eliyle havada yakalayan insanlarız sonuç olarak

2013 yılı, 1987’den beri her rakamın farklı olduğu ilk yıl olucakmış.kim tespit etmişse yalnızlığı doruklarında yaşayan birisi olmalı......

ilişkisel boyutların boyutsal ilişkileri, ilişkiler üzerinde boyutsal izler bırakır ve bu nedenle ilişki boyutunda boyutluluk ilişkiselliktir

Yağmurlu havada vurup kafayı yatıcan.. yağmursuz havada da yatıcan. karlı ya da güneşli havada da yatıcan. hep yatıcan..benim felsefem bu.

Bilek kesilince ölüyorsak kolu kopan insanlar nasıl yaşıyor? 3 saattir bunu düşünüyorum...

Yıl oldu 2013, sigara hala zararlı. Bilim adamları sigarayı faydalı hale getirmek için hiçbir şey yapmıyor. Oturun amk

Her sabah nereye gittiğini bilmeden bir işe giden, her akşam nereden çıktığını bilmeden bir işten çıkan, sevmediği hayatı yaşayan, sevmediği işi yapan, sevmediği kişilerle yaşayan, kalabalıklar yüzünden yaşamaya karşı ne bir sevgi, ne de bir sevgisizlik işareti olmadan gelip geçen, her akşam evinin dört duvarı arasına sanki bir mezara girermiş gibi giren, gecelerini bir sıkıntı yorganının altında yalnız ya da yanındaki yabancı gövdeyle geçiren aşktan bir haber bütün ölü kentlerin, ölü doğmuş çocukları topunuzun ...


Otobüsde kadına yer veriyorum 'yok ben incem' diyo. biz müptelasıyız zaten ziktigimin otobüsünün, hiç inmiycez :D

sabah gözlerimi açtığımda yerde bir sürü çorap vardı, tanıyamadım benimkileri. sonunda azmettim, kokladım ve buldum

''S.....m böyle hakimi'' dersen hakime hakaretten 17 yıl yersin, ama işi eyleme döküp gerçekten si...n tecavüzden 2-3 yıl yatar çıkarsın. Hatta hakimin rızası vardı dersen hakimi nikahına dahi alabilirsin. Burası Türkiye....

Adam bana "yılbaşında ne yapacaksın?" diyor. Şaka mısın olum. Yılbaşını görebilecek miyiz sanki. Cahil işte, ne bilsin mayayı.

Mutfağa sırf su içmeye gidip, ağzına tek lokma atmadan sırf su içip gelen insanlar olduğunu biliyor muydunuz?   Ben bilmiyordum, şok oldum...

1 aralık dünya aids günü , hani Kasım da aşk başkaydı :)))


Tezgahtara "ben hep buradan alışveriş yapıyorum, bi indirim yaparsınız artık" dedim,
- " dün açtık burayı" dedi.. hayırlı olsun deyip çıktım ..

Düşündünüz mü hiç neden kadın tinerci yok ?
Çünkü ; hepsi oje, aseton ayağına işi hallediyor.

her ''napıyosun?'' sorusuna ''napıyım ya..'' diye cevap veren bi arkadaşım var. yemin ederim yıllardır naptığını bilmiyorum.

Teyze Anne yarısıysa 4 teyze anneanne yapar. Amca baba yarısıysa 2 amca artı 2 teyze babaanne yapar. Görümceyi de hesaplıcam şimdi bi sn :D

Birileri çıkmış yok 21 Aralıkta elektrik kesilicek yok güneş doğmayacak diyor. GÜNEŞ NASIL DOĞMAZ YA AKIL VAR MANTIK VAR. Bİ DEFA KURAN-I KERİM DE NE DİYOR KIYAMET CUMA GÜNÜ KOPACAKTIR DİYOR 21 ARALIK HANGİ GÜNE DENK GELİYOR ? CUMA. bi saniye ya. :S

Yorganı kafana kadar çekip havasız kaldığında, ufacık bir yerden hava girişi sağlıyorsan; sen eşittir ben demektir :D

sokakta karşılaşan iki kızın çığlık atarak birbirlerine koşup sarılmasına hala alışamadım. nasıl bi selamlama şekli ya...
hangi kabiledensiniz lan siz ?

Bayanla oturup film izleyen erkeğin aklına gelen film 6 dalda oscar adayı olur 

Yumurtayı ilk yiyen kişiyi çok merak ediyorum.
Yani 40 yıl düşünsem tavuğun götünden çıkan bir şeyi yemek aklıma gelmezdi :))

Vejeteryanların parayla yediği salatayı lahmacunun yanında bedavaya veriyolar

Ruh ikizini bulmak kolay, sıkıyosa isim şehir oyununda N harfiyle hayvan bul

Adamın Dibi Değil Karekökü Bile olsan... Bir Kadının Ne İstediğini Bilmiyorsan Zıkkımın Kökü Kadarsın...!

Küçükken bir yazının başlığını tam ortaya yazma stresini yaşamayan çocuk yoktur herhalde. Olmadı sil. Bir de kırmızı kalem zor silinirdi...

Çorabın lastiğinin sıktığı yerleri kaşımanın bana verdiği mutluluğu veremeyen insanlar var....

Vatan Computer'in güvenlik görevlisinin yanına gidip "Vatan" sana emanet koçum dedim.
Jopla kovaladı 

Bir gönlüm var, bi türlü ot’a konmuyor arkadaş..!

En güzeli de nedir biliyor musun? Sevgiline ruj hediye edip onu azar azar geri almak :)))


                  
                

0 Comments: