Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

24 Aralık 2012


İnsan Bazen Gitmek İster. Hiç Ardına Bakmadan, Bırakmak İster Herşeyi Bir Yerde ve Sonsuz Yolculuğuna Çıkmak İster. Geç Bile Kalmıştır Belkide. Hayatında Olan Ne Varsa Kim Varsa Hepsini Elinin Tersiyle İtip Yelken Açmak İster Artık Karanlıklara Doğru. Yüreğindeki Bütün Kırıntıları, Hayatındaki İyi Yada Kötü Bütün Anıları, Yanına Almadan Defolmak İster..! Yalnızlık Aç Kollarını Ben Geldim..! Demek İster... Diyemez…!!!



Vakit Şimdi hayallere açık pencereyi kapatma vakti.. Zaten varsa bir güzellik ömrü ne kadar sürer ki... Çektim perdeleri kaldırdım hayalleri. Belkide bu diyardan artık gitme vakti...

Yılların hüznü çöktü içime, herşey eskidi de bir sen eskimedin bende... Adı olmadı bu sevdanın kendi de olmadı. Bir ben yaşadım bu sevdayı bir de bende ki sen...

Eğer söylenen söz yürekten geliyorsa karşı yürek hisseder onu... Duvarına çarpıp düşürmez. Yüreği yüreğinde bulur yerini... En güzel sözlerden çok, bir sevginin arkasında dimdik durabilmektir önemli olan... Ne demiş Can Yücel "hayattan aldığım en büyük ders; sevgisiyle karşında sapasağlam duramayan bir insana yaslanmayacaksın...


Kolaydır aslında nokta koymak biten cümlelere, Zor olan başlamaktır Söze.
 Kolaydır kendini kandırmak çünkü alışılmışlığı vardır yaşanılan sahteliklerin.
Zor olan bakabilmektir gerçeklere...
Kolaydır seni Seviyorum demek!
Zor olan taşımaktır o sevgiyi hücrende...
Kolaydır ölmek çünkü hissizlik vardır sonunda..
Zor olan yaşayabilmektir yalansız, onurlu ve özgürce.... aşk ile..!



Gidenlerin arkasından bakmam..! Yüzün'den göremediğim hâyrı arkasından aramam..!



Hayatına girmek isteyene, tam zamanın da açmalısın kapını Ve tam zamanında çıkarmalısın, sevginden şımarmaya başlayanları..!



Müsterih Ol! Mahşere Kalmış Bir Alacağım Yok... Giden Razı… Kalan ALLAH ' a Emanet… !!!


Bana gel-gitler yaşatma sevgili ! 
Gidersem yokluğuna alışmaktan korkarım.
İklimler değişir, göz gözü görmez olur fırtınalarda, apansız
yiterim.Bana gel-gitler yaşatma sevgili ! 
Gidersem gelmem...!!!


Yüreklerde ünlem, Akıllarda soru işaretiyim.. 
Anlayana çok, anlamayana az gelirim.. 
Benim hiçbir kaybım olmaz, isteyen yanımda istemeyen yolundadır.. Kalbimde bir kaç kişi var, kiminin altı çizili kiminin üstü... 
HOŞÇAKAL demek istersen sakın durma, ama bunun MERHABA'sı OLMAYACAK UNUTMA...!!!


Ben ölümüne sevmesinide bilirim, ölümüne nefret etmesinide ne olursa olsun sevdiğimi sonuna kadar beklemesinide bilirim, haketmediğini gördüğümde sonsuza kadar silmesinide... artık bi karar ver. ya ölümüne sevdiğim ol seni sonsuza kadar seveyim, yada nefretim ol seni sonsuza kadar silip, dönüp arkama bile bakmadan gideyim...


Sessizliğini dinledim uzun bir süre. Düşündüm taşındım çözümünü bulamadım. Özlemek neden bu kadar yorar insanı? "özlem" isminin eyleme dönüşme çabasından mı? "düş"ün, "düşünmek" kadar büyümek özentisinden mi beynimin içindeki  tüm hayallerin çocukluktan vazgeçip başımın etini yemesi?
Ne zaman lafın bir ucu sana çıksa sonuna gelemeden heba oluyor gülümseyişlerim...


Bu Kaçıncı gecedir elim tetikte ve namlunun soğuk nefesini kafatasımda hissediyorum .. bir yandan şişenin dibini bulurken diğer yandan da sigara paketlerinden koleksiyon yapmaya başladım ... çok sevdiğim puro bile bana huzur vermiyor... içtiklerim beni benden alıp sarhoş etmiyor tek isteğim sadece bu lanet cosmostan göçmek ... göçerkende en azından arkamdan kaçtı denmesin diye düşmüyor o tetik...


Bazen olmaz; hayat istediğini sunmaz, sunsa da uymaz. Ya zaman yanlıştır; ya mekan. Belki de insan...










0 Comments: