Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

2 Ağustos 2007

SON MEKTUBUMSUN



Sen gecenin bir vakti
Baslamak isteyip de
Ortasini bulamadigim
Bir mektubumsun

Ne yazacagima karar veremedigim
Kelimelerin anlamlarini çözemedigim
Sanki bedenimin içinde ama
Benden uzaktasin

Geceleri yirttim sabahlar olsun diye
Gündüzleri ezdim geçtim belki
Aklima gelirsin diye
Yinede basaramadim

Sen hala benim
Ortasini bulup da
Sonucu olmayan bir mektubumsun

Düsünmek mi güzel yoksa unutmak mi
Ne kadar düsünsemde unutmayi
Yinede seni düsünüyorum

Aslinda çoktan bitirdim ben
Bu mektubu
Katladim zarfina koydum
Üstüne göz yaslarimi yapistirdim
Iste sen o zaman

Sonunu buldugum
Ama yolunu bilmeyen
Bir mektubum oldun

Geceler sabahlari
Sabahlar günleri kovalarken
Sürekli aklimda seni unutmayi
Düsünürken
Onu gönderecegim en güzel
Yeri buldum
Kalbine kalbimize koydum
Ve bende orda sana kavustum….
Güzel Seyler Paylasildikça Büyür...



0 Comments: