Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

2 Ağustos 2007

aşk mesajları

Aralarinda hos olanlar var belki lazim olur size bence bir kösede kalsin ne olacagi belli olmaz..!!

Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terk edilip beklemeyi sayende unutulmayi da ögrendim her seyi ögrendim de yalniz unutmayi ögrenemedim.......

Üstüne `seviyorum` yazdigim bir kagittan, sandal yapiyor, dereye birakiyorum. ister yüzsün, ister batsin, ister bir çaliya takilsin o kagit sandal, hep derenin bir yerinde olacak biliyorum..

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardireçim giden zaman.

Seni benim kadar sevenler , sana benim kadar hasret kalsin.

Sen elimden tutunca, deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca, yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmek isterdim.

Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim...

Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek...

Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir...

Rüyalarini gül yapraklariyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..

Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim, bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi, bilmedigimi yasatti, iste o ani senle yasadim senle sevdim.

Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede...

Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.

Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.

Yaninda benden yakin baska biri de olsa , her seyi inkar etmis inandirmis olsan da , ve ona duygulanmis sevdalanmis olsan da , biliyorum bu gece beni düsüneceksin.

Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten...

Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birken beni hatirla , bir sonbahar serinliginde...

Sert rüzgarlar karanlik geceleri severmis , aynen benim seni sevdigim gibi.

Sen bazen en zifiri karanlik gecemin günesi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni...


Acilarin düserse aklina
Bir yorgun insan tütünü sar
Savur dumanini yildizlarin arasina
Ama sakin aglama
Nerede olursam olayim
Sesimi kursun yapar
Gönderirim sana..!



GİT TABİ GİT.KİRPİKLERİME BİR KARA DİKEN DE SEN EKLE.HENÜZ SOKAKLARINA BİLE ALISAMADIGIM BU KENTE VER BENİ VE BAKIŞININ TALAN ETTİGİ KALBİMİ AL ÖYLE GİT


Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

GUL DALINDA NASILSA,SİİR SAİRİN DİLİNDE NE İSE SEN YÜREGİMDE ÖYLESİN.BUNU BİLSENDE BİLMESENDE.
.

Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin.

DAGLARDAKİ RÜZGARIN ESİNTİSİ NASIL İNSANIN İCİNDE BİR HEYECAN YARATIYOR İSE İSTE BENDE SENİNLEYKEN O HEYECANI YASIYORUM BİTANEM...


Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var..

CARSIDA KAYBOLAN COCUGUN ELİINDE SOGUYAN ANNE SICAKLIGI HIZIYLA AYRILDIN BENDEN,OYSA BEN CAY BARDAGINDA BIRAKILAN DUDAK PAYI KADAR BİLE AYRI KALAMAM SENDEN!

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

ŞAFAK VAKTİ YAĞAN BİR ÇİĞ TANESİ KADAR MASUM,GÜN BATIMINDA DENİZLERDEN ESEN RÜZGAR KADAR ÇILGIN VE OKYANUSUN DERİNLİKLERİNDEKİ BİR İNCI TANESİ KADAR ÖZELSİN


Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

NASILKİ UZAKTAKİ YILDIZ PARLAK GELİR YA İNSANA UZAKTA OLDUGUN İCİN TUTKUNUM SANA,HANİ EN GUZEL AŞK İMKANSIZ GELİR YA INSANA İMKANSIZ OLDUGUN İCİN AŞIGIM SANA


Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

ARAMIZDAKİ MESAFELER NE KADAR UZAK OLURSA OLSUN SONSUZLUGA GİDEN TÜM YOLLARA ADINI YAZDIM.HANGİ YOLDAN GEÇERSEN GEÇ SENİ SEVDİGİMİ OKUYACAKSIN


Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni
Taa ki beni sende bulana kadar.

SAKIN SEVMEKTEN KORKMA,KURŞUN SESİ KADAR HIZLI GEÇER YASAMAK,AMA ÖYLE ZORKİ KURŞUNU HAVADA,SEVDAYI SICACIK YÜREKTE TUTMAK


Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:
O da geçip giden zaman...

BİR BAKIŞIN MANASI, HİÇ BİR LİSANDA YOKTUR, BİR BAKIŞ BAZEN ŞİFA, BAZEN ZEHİRLİ BİR OKTUR, BİR BAKIŞ BİR AŞIĞA NELER NELER ANLATIR, BİR BAKIŞ BİR AŞIĞI SENELERCE AĞLATIR

Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...

UZANIP TUTABİLİRİM ELLERİNİ,KULAGINA SENİ SEVDİGİMİ FISILDAYIP AKLINI ÇELEBİLİRİM.BAKIŞLARIMLA ÇOK YAKINSIN BANA BİR O KADAR DA UZAK.ÖPEBİLİRİM BELKİ SENİ AMA OLMAZ YASAK!


Şimdi daha iyi anlıyorum ki,
Nefes almak değilmiş, yaşamak.
Ateşlerde yanmak gibi bir şey,
Seni severken,sensiz olmak...

SEN BANA BİR ADIM GEL BEN SANA KOŞARIM.SEN BANA BİRAZCIK ZAMAN AYIR BEN SANA ÖMRÜMÜ VERİRİM.SEN BİRAZCIK SEV BENİ BEN SANA TAPARIM


SENİ SEVİYORUM DERKEN HIÇ YALAN SÖYLEMEDİM,YALAN SÖYLERKEN HİC SENİ SEVİYORUM DEMEDİM!!!


Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.

IŞIKTAN GÖZ ALICI BİR ŞEY YOK DERDİM TAKİ GÖZLERİNE BAKANA DEK,GÜNESTEN SICAK BİRŞEY YOK DERDİM TAKİ ELLERİNİ TUTANA DEK BEN KIMSEYİ SEVEMEM DERDİM TAKİ SENİ TANIYANA DEK!


Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin.

AY ERiRKEN SABAHA KARSI BiR MUM EDASIYLA, BEN ASKA SEVDALANIYORUM YENiDEN. GECE YILDIZ BEZELiYOR DüşüME VE AYIN NURU OKşUYOR GöZLERiMi.AY GUZEL, AşK BAşKA GÜZEL BU GECE

Seni tahmin edeceğin kadar değil, tahammül edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Sana "Sevgilim!" diyebildiğim için kendimi çok şanslı görüyorum.

DONMUş BiR GöLüN üSTüNDE YANAN BiR ATEŞ GöRüRSEN BiLKi SENiN iCiN YANAN KALBiMDiR


Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem.

SENi SEVDiM,SENi BiRDENBiRE DEGiL USUL USUL SEVDiM.UYANDIM BiR SABAH GiBi DEGiL, OYLE DEGIL. NASIL YURUR OZSU DAL UCLARINA VE GUN ISIGI SISLERDEN DUSSEL OVALARA. SENI SEVDIM ARTIK TEK MUMKUNUM SENSIN.


Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek için, sana sen kadar yakın olmak isterdim ki beni, seni sevdiğim kadar sevebilmen için

MUTLU OLUYORUM GOZLERIME BAKTIGINDA MUTLU OLUYORUM ELLERIMI TUTTUGUNDA, MUTLU OLUYORUM, SEN YANIMDA OLDUGUNDA. SEN ATTIGIM HER ADIMDA DUSUNCEMIN HER NOKTASINDA BAKTIGIM HER YERDESIN!

0 Comments: