Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

2 Ağustos 2007

Gizli öznesi bol cümleler kuruyorum

Gizli öznesi bol cümleler kuruyorum
"seni seviyorum"
kimi..?
seni..
öznesini yüregimde tutuyorum

noktalari kaldirdim
sana uzanan her kelimeyi,
virgüllerle uzatiyorum
yan yana oldukça çogalacak,
dolayli tümleçlerimiz
biriktirdigim bütün belirtili sifat tamlamalarini,
senin için koruyorum

...üç noktalar sana olan suskunlugum/susuzlugum
herkes duysun bu sevdayi diye,
avuçlarimdan gökyüzüne ünlemler gönderiyorum

devrik bir cümleydim senden önce
grameri bozuk bir yürek yanginiydim
sen geldin,
yerli yerine oturdu kelimeler
noktali virgülle uzatiyorum hislerimi sana,
ulasabildigin yerden tamamlar misin..?

özel isimleri büyük harfle baslayarak yaziyorum
yani adini
yani sevdani
dahasi bizi
parantez içinde yasadiklarimiz var,
aman kimse duymasin
tirnak içine aldim bendeki yerini,
kem gözlerin nazari dokunmasin

haydi!
bir kesme isareti gönder bana,
ismimin dudaklarindan çikisini yazayim
haydi!
iki nokta üst üste gönder bana,
bende ne kadar var oldugunu sana açayim

gizli öznesi bol cümleler kuruyorum
"seni seviyorum"
kimi..?
seni..
öznesini yüregimde tutuyorum..

0 Comments: