Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

2 Ağustos 2007

Ölürüm hasretinle

Ne dil yeter seni anlatmaya,
Ne göz kiyar sana bakmaya,
Ne ellerim dayanir sana dokunmaya,
Ne kollarim uzanir seni sarmaya
Hiç ömür yeter mi?
Bir sen daha bulmaya bitanesi...

Bir nasihat: Kendine dikkat et.
Bir rica: Sakin degisme!
Bir Dilek : Beni unutma.
Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum.
Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.

Gecenin karanliginda, günesin isiginda,
Suyun damlasinda, selin coskusunda
Kimi yanimdasin kimi rüyamda
Ama hep aklimdasin sakin unutma......

Biliyorum bugün kulaklarin bir baska çinlayacak,
anlayacaksin seni yine nasil andigimi, özledigimi.
Ellerin titreyecek, gözlerin yollarda kalacak,
sende hissedeceksin yüregimde neler hissettigimi!

Birakma beni sevdigim gidisine dayanamam,
Hasret gözyaslarimla kendimi avutamam…
Dönerim dersin ama kadere inanamam,
Biraktigin anilarinla, ben sensiz yasayamam

Bakislar vardir insani ömür boyu aglatan.
Yollar vardir asilmasi güç olan.
Kalpler vardir acilarla parçalanan.
Ve insanlar vardir hiç unutulmayan.
Sanma beni sevipte birakanlardan.
Benim sevgim mezara kadar olandan

Bu mesaji silersen benden hoslaniyorsun,
Silmezsen beni istiyorsun,
Cevap verirsen beni seviyorsun,
Vermezsen bensiz yapamiyorsun,
Hadi bakalim ne yapacaksin?

Senin kanadin olmak isterdim
Ben olmadan uçma diye
Senin baharin olmak isterdim
Ben olmadan açma diye

Benim için seni görmek suya benzer
Seninle yasamak ise nefes almaya
Susuz üç gün yasarim ama nefes almadan asla

Sana ne demeliyim bilmiyorum,
Günesim desem günes batiyor,
Hayatim desem hayat kisa,
Gülüm desem oda soluyor,
Sana canim demeliyim.
Çünkü bu can seninle yasiyor..

Sen bir pinarsin içilen ama kanilmayan,
Seveni yaniltmayan, sevince yanilmayan,
varligina doyulmayan, yokluguna dayanilmayan..

Canimdaki her nefes nefesine eklensin,
içimdeki her nefes hayalinle demlensin,
birak bu gönlüm varliginla renklensin,
sen benim gönlümde yasadikça özelsin!

Sen güllere özenme güller sana özensin.
Üzme tatli canini sen güllerdende güzelsin.
Sevgi kadar özgür Özgürlük kadar özelsin.
Bir gülsen dünyalara bedelsin.

Bir umut vardir hiç tükenmeyecek,
bir hasret vardir çekilmeyecek, birde ölüm vardir,
bir gün elbet gelecek ama sana olan sevgim ne ölecek ne de bitecek

Sevgilerin en güzeli seni sevmek
Özlemlerin en güzeli seni özlemek
Ve hayatin tadi sabah kalktiginda senin var oldugunu bilmek

Gördün mü bak? bizden ötesi de varmis..
yasananlarin hepsi meger birer yalanmis..
Kaderimde bu da mi vardi?
sevdigimi baskalariyla göreceksem eger..
Kör olsun bu gözler, görmeyeyim bir daha.
Yar ellerin nerde?
ya beni de götür ya da gitme
bilirsin sensiz ben hiç yasayamam ki..
ölürüm hasretinle
Geceler uykusuz geçer oldu ömrümde..
Anilar, birer birer batirir hançeri kalbime..
Kaderimde bu da mi vardi?
Sevdigimi baskalariyla göreceksem eger..
Kör olsun bu gözler, görmeyeyim bir daha
yar ellerin nerde?
ya beni de götür ya da gitme
bilirsin sensiz ben hiç yasayamam ki..
Ölürüm hasretinle

0 Comments: