Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

28 Temmuz 2007

SIR

Çocuk gibiyim bugünlerde;

Herseyden aliniyorum
Biri azicik içime dokunan,
Bir söz söylese;
Aglayacak gibi oluyorum,
Kiriyorum karsimdakini..
Sanki sonu olmayan,
Kapkaranlik bir yoldayim da
Çikis ariyorum..Gülüslerim bir türlü
Yansimiyor dudaklarima.
Hep yarim,hep eksik günler yasiyorum.
Yüregim agir geliyor bana...
Hayata karsi bir yenilmislik,
Bir bosvermislik içindeyim
Oysa herkes uzun zaman önce,
Günese açti kucagini
Bense nereye gitsem,
Gri bulutlari sürüklüyorum pesimden
Günes bir benim içime dogmuyor Nedense.....
Nicedir huzurla uyumanin,
Ne demek oldugunu unuttum.
Tatsiz,tuzsuz bir hayat iste...
Bu salak,bu saçma,bu delice Mutsuzluktan kurtulmak istiyorum
Ama mümkün olmuyor.
Nereye baksam seni görürken
Nasil yapacagim bunu?
Daha önce çok denedim...
Çok denedim seni unutmayi,
Ama olmadi...
Ben yüregimden ve beynimden
Çikardigimi sanarken seni,
Sen saklanmissin biryerlere...
Meger hiç çikmamissin benden,
Meger çogalmissin,kök salmissin.
Simdi yeniden çiçek açiyorsun
Ve yayiliyorsun bütün bedenime...
Seni yok sayarken yasamak daha kolayd
Kalbimin önüne bir duvar örmüstüm
Aslinda ben degil de sen örmüstün,
O duvari bilmeden...
Aci,özlem,hüzün gibi duygular
Giremiyordu yüregime.Kendimce rahatti
Bir yol tutturmus gidiyordum
"Olmazdi"diyordum,
"Imkansiz bir askti"diyordum.
Avutuyordum kendimi.Simdi seninle
Yasadigim ne varsa, bir film seridi
Gibi geçiyor önümden!
Her aynaya baktigimda beni degil,
Seni görüyorum!!!
Söyler misin,bütün bunlari yasarken
Nasil silebilirim seni?
Nasil olmadigini varsayabilirim?
Özledim seni birtanem...
Özleminle basedemiyorum artik,
Olmuyor...

0 Comments: