Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

22 Temmuz 2007

I can see clearly



I can see clearly now, the rain is gone, I can see all obstacles in my way Gone are the dark clouds that had me blindIt's gonna be a bright (bright), bright (bright)Sun-Shiny day.I think I can make it now, the pain is gone. All of the bad feelings have disappeared. Here is the rainbow I've been prayin' for It's gonna be a bright (bright), bright (bright)Sun-Shiny day. Look all around, there's nothin' but blue skies. Look straight ahead, nothin' but blue skies I can see clearly now, the rain is gone,I can see all obstacles in my way Gone are the dark clouds that had me blind It's gonna be a bright (bright), bright (bright) Sun-Shiny day.



Simdi acikca gorebiliyorum ki; yagmur gitti
Yolumdaki tum engelleri gorebiliyorum
Beni kor eden tum kara bulutlar gitti
Parlak , parlak gunesli bir gun olacak


Artik yapabilecegimi dusnuyorum, aci bitti
Tum kotu duygular yok oldu
Iste cikmasi icin dua ettigim gokkusagi
Parlak, parlak gunesli bir gun olacak


Cevrene bak, mavi gok disinda birsey yok
Ileri bak, mavi gok disinda birsey yok

Simdi acikca gorebiliyorum ki; yagmur gitti
Yolumdaki tum engelleri gorebiliyorum
Beni kor eden tum kara bulutlar gitti
Parlak , parlak gunesli bir gun olacak

0 Comments: