Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

22 Temmuz 2007

Artik SeNi Sevmiyorum

Artik SeNi Sevmiyorum

Bil ki artik seni sevmiyorum,
Sana dair ne varsa
silip attim kalbimden
önce eskiyen yüzünü,
sonra dokundukça
titreyen ellerini,
sonra tek tek senle
oldugum günleri
çikarip attim,
arinmis bir sensizlikleyim artik.
ve rahatim,
huzur doluyum.
Artik ne kaprislerin,
ne anlamsiz nazlarin
ne de aymazliklarin var.
sade bir ben'im hayatimda,
sana dair ne varsa
kirpmadan gözümü
ve fikrimden caymadan
sildim.
sildim..

Acili siirlerin ,
mayasi olmak düser
artik sana.
Gecenin ayazinda
donuk bir nefesin
sicakligina bile mahkum olursun.
Ürperten yalnizligimin,
sicakligi yeter bana.
yeter ki sen uzak kal,
eskiyen kentlerin
silik binalarinda
bir hayalet gibi dolasirsin,
mutlu oldugun günlerin
huzur veren günesini arar gibi.
karanlik gecende
dolunay hatiralarinla dalga geçer.
Aci dolarsa yüregine,
bil ki ben sendeki
son demlerimi bile birakmamisimdir.

Benim için ne yaptiysan,
ama ne yaptiysan diyorum,
hiçbirini istemiyorum.
Yalniz sehirlerin kuytularinda
karanlik köprü altlarinda,
caddelerin kalabaliklarinda,
hepsini sana iade ediyorum.
Bil ki artik seni sevmiyorum.

Sana dair ne varsa,
yürüdügün yollar,
geçtigin sokaklar
oturdugun evler
çalistigin isyerleri
anlamsiz artik.
bir toz bulutu gibi,
geçerken ardinda biraktigin
anilarin.
Hayatimi,ortadan ikiye ayiran
kanli dikenli teller gibisin.
Canimi acitirken dokunuslarin,
bil ki artik seni sevmiyorum.
Sevmiyorum...

0 Comments: