Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

21 Temmuz 2007

sanal sevgilim



Saat gecenin dördü
Yoksa sabahin mi demeliyim?
Ve hala seni düsünüyorum..
Seni düsünemedigim zamanlar;
Elime bir gül aliyorum ve kokluyorum,
Seni düsünebilmek için.
Ama, sahte bir gül ‘o an’i ne kadar yasatabilir ki?

Seni düsünüyorum çünkü; yalniz geçmeyen tek dakikalarim onlar
Seni düsünüyorum çünkü;aci çekmeden geçirdigim tek an, iste bu zamanlar.
Seni düsünüyorum çünkü;
askimi ilan edebildigim,
elini tutabildigim,
gözlerine doyasiya bakabildigim
ve “sen benimsin” diyebildigim tek dakikalar.
Karisanim yok edenim yok
Düslerimde de karissinlarda göreyim!

Düslerimde askim sakli, mutluluklarim..
Düslerimde umutlarim sakli ve gülücüklerim
Düslerimde hayal kirikligina yer yok
Umutsuzlugada..
Bahtsizligada..
Ve de en önemlisi; seni benden ayiran hiç kimseye yer yok.
Yalniz sen varsin, sen..

Düslerimde bir de ne var biliyor musun?
Bogazina dügümlenmis bir mutluluk degil,
Alabildigine uçsuz bucaksiz bir mutluluk.
Iste, benim düslerim bunlar
Düslerim dedigime bakipta küçümsedigimi sanma haa
Onlar benim herseyim
Mutlu olabildigim tek dakikalar.
Hersey sinirsiz düslerimde
En basta sen ve ümitlerim
Ve sonsuz bir mutluluk.

Gerçek dünya ise sinirli
Hayir!Gerçek dememeliyim,
Yalan dünya
Gül gibi gözüküp, dikenini batiran dünya.
Bir an güldüren, sonra;
Gülmeyi unutturan dünya.
Insana umut satip, karsiliginda;
Mutluluk çalan dünya,
Yarimi benden çalan dünya.
Iste böyle lanet bir dünya..
Bu dünyaya mi gerçek diyeyim?
Yoksa, hiçkiriklar arasinda gülmeyi mi deneyim?
Agiti birakipta sarkilar mi söyleyim?
Bunlari ancak, düslerimde yapabilirim,
Seni düsünürken yapabilirim.

Seni düsünüyorum çünkü; böyle seninle birlikte olabiliyorum.
Seni düsünürken birseyden çok korkuyorum
“Aklimi yitirmekten”..
Eger aklimi yitirirsem;
Bir daha seninle birlikte olamam,
Bir daha sana ulasamam.

Iste benim düslerim bunlar
Sanal sevgilim!

Kimse karisamaz düslerime
Kimse engel olamaz seni düsünmeme
Sen bile..
Ben bile..

Seni düsünürken seni ne kadar çok sevdigimi daha iyi anliyorum.
Ve seni düsünürken seni daha da çok seviyorum.

Su anda seni SENI DÜSÜNÜYORUM...

0 Comments: