Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

22 Temmuz 2007

bu gece...

Bu gece en hüzünlü siiri yazabilirim
Söyle diyebilirim: gece yildizla dolu
Ve yildizlar, masmavi titresiyor uzakta
Sakiyarak dönüyor gökte gece rüzgari.
Bu gece en hüzünlü siiri yazabilirim
Sevdim ben onu, o da beni sevdi bir ara.
Kollarima aldim bu gece gibi kaç gece
Kaç defa öptüm onu sonsuz gögün altinda
Sevdi beni o ben de bir ara onu sevdim
O durgun, iri gözler sevilmez miydi ama

Bu gece en hüzünlü siiri yazabilirim.
Yoklugunu düsünüp, yitmesine yanmakla
Duyup geceyi, onsuz daha engin geceyi.
Ota düsen çiy gibi, düsmekle siir cana
Ne gelir elden, sevgim onu tutamadiysa.
Gece yildiz içinde, o yoldas degil bana
Hepsi bu. uzaklarda sarki söylüyor biri.
Yüregim dayanmiyor yitmesine kolayca
Gözlerim arar onu, yaklastirmak ister gibi
Yüregim arar onu, o yoldas degil bana

Artik sevmiyorum ya nasil, nasil sevmistim
Sesim arar rüzgari ulasmak için ona
Ellere yar olur. öpmemden önceki gibi.
O ses, isil isil ten ve sonsuz bakislarla
Artik sevmiyorum ya severim belki yine
Ne uzundur unutus ah ne kisadir sevda
Böyle gecelerde kollarima aldim çünkü
Yüregim dayanmiyor yitmesine kolayca

Belki bana verdigi son acidir bu aci
Belki son siirdir bu yazdigim siir ona …
Sevdalin,

0 Comments: