Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

22 Temmuz 2007

hoşçakal


Gidiyorum buralardan yalinayak ve üzgün
önümdeki uçurumlara aldirmadan
varsin hayallerim kurdugum yerde kalsin
o gerçeklesmeyen hayallerim.
ardimda yarali bir yürek
kederli bir ömür
ve yoksul anilar birakarak
çekip gidiyorum sevdigim
hosçakal gönlümün nazlisi, bagrimin sizisi
hosçakal

gidiyorum basim önümde, gözümde nem
duramam artik ey ask, ey sevdigim
hüzne ve kedere boguldugum bu sehirde
duramam
hiç bir ani kabul etmiyor beni
bedenim buz gibi soguk
yüregim param parça keder
kis kadar soguk ellerim
ardimda yoksul bir sevda
ve bana ait ne varsa
birakip gidiyorum sevdigim
hosça kal animin yazisi, kaderimin küskünü
hosçakal

bütün yapraklari dökülmüs
dallari kirilmis bir agaç gibi hiçkirarak
ve birakarak ardimdan sirtimi yasladigim
çinar agacini yasli
meçhule giden acilar yüklü bir gemide
uguldayan rüzgarlara sarip sesimi
sarkilarin sustugu, asklarin vuruldugu
limanlara gidiyorum sevdigim
hosça kal kirik sazim, sevdamin yarali türküsü
hosçakal

bir yildiz daha kaymadan gözlerimden
yüregimden bir arzu daha sönmeden
gidiyorum ey ask, ey sevdigim
bir daha yagmamali bu ihanet yagmurlari
aglamamali bu yürek bir daha
bir aciyi, baska bir aciyla sarip
alip daglarin ve yildizlarin gölgesini
yüzümde kis, bakislarimda kar
yorgun akan bir irmak misali
kimsesiz sokaklara birakip yanlizligimi
gidiyorum sevdigim
hosça kal gecelerimin yildizi, karli daglarin yalniz kizi
hosça kal

bütün borçlarini ödedim bu sokaklarin, alacagimi aldim
geri dönmez bir mevsimdeyim artik, duramam ey ask
bu sehre sigamam bu hüzünle
yoksa acilar üsütür beni
kar kavurur anilarimi
donar bakislarim
üsürüm... üsürüm ey ask

sorma nereye, hangi dagin ardina?
ne kadar uzaga varir yolum?
kim yoldas olur bana ?
dönüp gelir miyim yine bahar geldiginde ?
çiçek açtiginda mor daglar
sorma

sazimdaki hüznü
içimdeki siziyi
boynu bükük karanfilimi
ve yüregimin yanginini birakip rüzgarlara
sirilsiklam yalnizligimi alip yanima gidiyorum
hosça kal bagrimin atesi, kalbimin ahi, mühür gözlü yar
hosçakal

0 Comments: