Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

7 Eylül 2007

Yürekler Bir Olsun

Bir gün daha geçti sensiz.
Ben yine aynı bilgisayar başında,
radyomun sesini az açmış,
zamanımı ve işimi bitirmeye çalışıyorum.
Öyle hasretim ki yıldızlar altında
seninle oturmaya,
ağaç altında oturup kuşları izlemeye.
Şimdi binlerce kilometre uzaktayız,
Bazen mesafelere isyan edesim geliyor.
çünkü en ihtiyacım olduğu an sana,
yalnızlığım yanımda oluyor.
Yalnızlığım sarıyor senin yerine beni,
Yalnızlığım paylaşıyor tüm dertlerimi,
Yalnızlığıma haykırıyorum,
deli gibi sevdiğimi...
ahh yanımda olsan,
Deli gibi sarılsam sana,
öyle hasretim ki...
Elimi kalbime koyduğum
her an seni yanımda bulacakmış gibi oluyorum.
Sessizce adını fısıldıyorum, gözlerimi kapa .
Sıcaklığın sarıyor dört bir yanımı.
Buz gibi odam, birden sıcacık bir mekana dönüşüyor.
Özlüyorum birtanem.
Sensizlik çok zor, üşüyorum...
Yazıyorum şuan hissettiklerimi,
yazmaya çalışmak kar etmiyor.
çünkü inan hissettiklerimi yazmaya kelimeler yetmiyor.
Meğer ne kifayetsizmiş sözcükler aşkın yanında,
Gözlerine bir kere bakmam bir romanı yazmama yeter.
Hiç bir şey yerini tutmuyor senin.
soğuk klavyemin tıngırtıları beynimi kemiriyor adeta,
Yoksun sevdiğim yoksun işte...
Müziğin her notasında sen varsın sanki
Bak ne diyor şarkıda,
Baha"ölmeyen şarkıyı” söylüyor
Bir gece daha geçti en insafsızından,
ayrı kalmak ne zormuş be cancağızım.
Yetmiyor yazmak hasretimi gidermeye
Yetmiyor hiçbir şey senin özlemini gidermeye.
Anladım ben sensizken yarım kalmış bir roman gibi anlamsızım.
Unutma sevdiğim,
ne kadar uzakta olursam olayım
yine sendeyim.
Birgün uzaklarda yakın olur, önemli olan
YÜREKLER BİR OLSUN

0 Comments: