Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

11 Eylül 2007

maymunla arslanın hikayesi

Maymun, kurmuş çilingir sofrasını ormanın orta yerine, külhanbeyliği yapıyor...

O sırada zürafa oradan geçiyormuş, sormuş:
- Vay maymun kardeş, nasılsın ?
- İyiyim be anam... İçiyorum içiyorum, arslanı dövüyorum...
Zürafa tırsmış ve uzaklaşmış...

Derken, zebra gelmiş, o da sormuş:
- Selam maymun abi, ne var ne yok ?
- N'olsun be gülüm hep aynı; içiyorum içiyorum, arslanı marizliyorum...
Zebra da uzaklaşmış oradan...

Bu kez köstebek geçerken sormuş:
- Maymun yahu naber ?
- İyilik koçum, içiyorum içiyorum, Allah ne verdiyse sağlı sollu girişiyorum arslana !
Köstebek de sıvışmış sessizce...

Ancak, böyle devam ederken, olanlar arslanın kulağına gitmiş ve arslan o tarafa doğru yola koyulmuş. Çıkmış maymunun karşısına:
- Eee, anlat bakalım maymun efendi, ne var ne yok ?
Maymun, hemen kendine çeki düzen vererek cevaplamış:
- N'olsun be abi, içiyorum içiyorum, abuk subuk konuşuyorum...

0 Comments: