Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

7 Eylül 2007

Nedenim

artık bilmiyorum ne olduğunu
sormuyorum
zaman mıydı beni alıkoyan
yoksa mekân mı
merak etmiyorum artık
değişti her şey garipleşti
gitmek
değişti yola düşmek
ve uzaklara dalmak
anlamını yitirdi
sanma ki umrumda değil
halâ içimde bir yerlerde
gizli
fakat bir sebebi vardı her şeyin
bir gidişin
bir içe düşüşün

artık bilmiyorum ne
çünkü sen
sen gelmiştin bir sonbahar
ya da ilk benim için
sahildeki bir kum tanesi gibi
herkesle aynı
herkes gibi iç içe
ama sen deniz
ya da bir okyanus artık her neysen
katmıştın beni koyu maviliğine

işte bu
artık sormamamın nedeni
bilmek istemeyişimin
bir ilk bir sonbahardan kalma seni
tek seni düşünmemin nedeni..

süleyman salih şahin

0 Comments: