Değmez dediğin insan, kalbinin her kıvrımına değer ya; hayatın en falsolu küfürlerinden biridir bu aslında..!

Agustos Pembe 90 Image Banner 468 x 60

13 Kasım 2007

Aşk, denizin ortasında vurgun yemek gibidir. Çaresizce kıvranır ve anılarınızla batarsınız cansız bedeniniz dibe vurduğunda batık aşklardan medet umarsınız...


Hayatta hiçbir sey için ağlamaya değmez, ağlamaya değenler zaten ağlatmaz. Eğer biri için ağlaman gerekiyorsa başını dik tut ki gözyaşların seni ağlatan kadar alçalmasın.

Bir gün bana "beni ne kadar seviyorsun" diyeceksin. "Bir serçenin gözyaşı kadar" diyeceğim.
"Bu kadarcık mı?" diyeceksin, ama bilmeyeceksin ki serçeler ağladıkları zaman ölürler.

Dün gece yıldızlara seni ve aşkımızı anlattım, dinledikçe daha bir parladılar, ama ayrı olduğumuzu söylediğimde hepsi tek tek kaydılar sırf seni dilemem için

Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin...

Bırakma beni sevdiğim gidişine dayanamam, Hasret gözyaşlarımla kendimi avutamam, Dönerim dersin ama kadere inanamam, Bıraktığın anılarla sensiz yaşayamam...

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış, Kahkaha bir maske derler bilirmisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış..

Bir deniz düşün ( susuz ) bir insan düşün ( mutsuz ) bir gece düşün
( uykusuz ) bir bahar düşün ( çiçeksiz ) birde ben düşün,,sensiz!!!

Alacakaranlığı sevmem ya gece durmalı ya gündüz olmalı, kurşun ya derinden vurmalı ya da namlusunda kalmalı, yar ya tam sevmeli ya da arkasına bakmadan çekip gitmeli...

Yalnızlık Gecelerin,Ümit Bekleyenlerin,Hayal Çaresizlerin,Yağmur Sokakların, Tebessüm Dudakların, Sen ise Yalnız Benim Olmalısın Birtanem...

Önce düştüğümde kalkmayı ögrendim sonra aleve dokunduğumda acıyı sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayı da öğrendim herşeyi öğrendimde yalnız unutmayı öğrenemedim...

Ne ağlayacak kadar günahkarım, ne de göklere çıkacak kadar masum. Ne geçmişte yaşadıklarımdan huzursuzum ne de şu anda yaptıklarımdan mutlu. Sırlar içinde bir dünyam var bir de sen varsın. Ne seni kaybedecek kadar cesurum ne de seni kaybedecek kadar güçlü.

Kendimi deniz kıyısındaki kum tanelerine benzetiyorum. Seni ise dalgalara. Üzerime her geldiğinde benden bir parça koparıyorsun.

Herşeyin sonu olduğu gibi aşklarında sonu vardır, herşey bitmesi gerektiği yerde biter asla sorulmaz neden diye, yanıtta bulunmaz sorulsa bile aşk bu çok seversin sevilirsin ama dedim ya aşk bu sağı solu belli olmaz .

Gül filizlendiği andan itibaren. Güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş ayın çekimine kapılıp gülü unutsa da. Gül asla yıldızlara kanıp guneşi unutmaz.

0 Comments: